Poradenstvo v oblasti marketingu

Možnosť prípravy a nasledujúcu realizáciu prieskumu trhu:

  • analýzy trhových možností
  • analýzy marketingových nástrojov
  • marketingové plány
  • špecializované prieskumy a analýzy u spotrebného tovaru
  • globálne prehľady o trhoch pre nové výrobky
  • odhady trhového potenciálu pre nové výrobky
  • identifikácia  cieľových skupín, obsahu propagácie, apelov atď.
  • spracovanie dotazníka, výber, hodnotenie a interpretácia výsledkov a iné čiastkové operácie pri terénnom prieskume trhu

 

  • vyhľadávanie a voľba vhodných investorov, vrátane našej asistencie pri rokovaniach s týmito investormi
  • zaistenie reklamného servisu od návrhu až po konečnú realizáciu projektu - s čo najmenšími  nákladmi dosiahnuť čo najväčší účinok reklamy
  • zaistenie rôznych spoločenských a prezentačných akcií (rauty, otvorenie predajne), tj. na kľúč